my-little-ponny

Alla inlägg under januari 2013

Av Maja Martaeng - 13 januari 2013 12:43

Min fantasi är lika med noll just nu... Vill verkligen uppdatera med intressanta inlägg men blir bara "vad-händer" texter. Jätte tråkigt jue. :( Vi får se om jag hittar lite inspration, så länge får ni ha det gött!

=D

Av Maja Martaeng - 12 januari 2013 12:48

Hej! Påväg till stallet nu. Ska rida ut en sväng, vi får se om det går att trava och galoppera lite också (är lite halt ute) . Sen har vi intag i helgen också.
Jag skriver sen!

Av Maja Martaeng - 11 januari 2013 19:21

Idag gick det både VÄLDIGT bra och VÄLDIGT dåligt. Första 20 min (red ca 1,15 min )efter jag hade kortat tyglarna var hon hemsk. Huvudet rätt upp i vädret och seg som ett tuggumi. Jag som har väldigt dåligt tål amod blev så irreterd. Jag fattade galopp. Och galoppera på fyrkanten i fälltsits. När jag satte mig ner i traven efteråt så gick hon nästan bara sådär vips så blev hon fin. Gjorde min övning med konor. Med många övergångar skritt-galopp galopp- skritt trav- halt halt - trav osvosv. Hon kändes avslappnad och trampade under sig bra :) Pysslade sedan om henne i stallet och gav henne godis ;)
Puss och hej leverpastej!

Ps. Har film från idag kanske kommer upp efter maten :)

Av Maja Martaeng - 10 januari 2013 19:13

NU har jag äntligen tid att sätta mig och skriva ett inlägg. Idag tog mamma Janicia, på ett sätt rätt skönt faktiskt. Lixom bara slapp, kika och vara med kompisar. Men det väljer jag ofc inte före ridningen men en dag i veckan är det lagom. Haha, våran klass har fixat en kik grupp ( På kik chattar man typ gratis, för er som har missat det) det plingar hela tiden -.- Hehe, min klass är alldeles för skön :) Snackar om typ allt och framför allt massa skratt, och då menar jag MASSA skratt! Om någon från klassen läser så vill jag bara säga ni eh bäst!! ( och min häst och familj ofc)
Skriver nu sms med texten " tack för du finns <3 " till alla som betyder mkt för mig. Gör det samma! Man kan
ALDRIG säga " jag älskar dig" för många grr. Jag vet att dom tre orden sägs alldeles för få grr även fast det är dom bästa! <3
Puss och kram

Av Maja Martaeng - 10 januari 2013 16:12

Märkte nuu att mina inlägg jag har skrivit på min mobil är försvunna. La upp en vidio blogg igår och ett långt inlägg nu efter skolan. Så irreterande! Så nu kanske ni förstår den usla uppdateringen!<3

Av Maja Martaeng - 10 januari 2013 07:48

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards