my-little-ponny

Alla inlägg under februari 2013

Av Maja Martaeng - 28 februari 2013 20:01

Mamma tog Janicia ida. Var bara tvungen att plugga. Hela eftermiddagen ängnades åt det, duktig chey! Haha, eller inte...
Orkar inte skriva mer, har ingen lust... Snart är det iaf helg, jippie!!

2 bilder från stallet igår <3

Av Maja Martaeng - 27 februari 2013 17:41

Fick nåstan vårkänslor idag,slapp ländtäcket! Nu får all snö ta och försvinna så man snart kan slippa mössa och vantar.
En mysig uteritt i solen blev det. Tilda satt på hästen och jag gick med en söt hund (som vi fick låna) i koppel, sen bytte vi. Så mysigt tyckte Janci <3
Tilda sover över här i natt ( Onsdag-Torsdag, hmmmm. Skolvecka!! Haha , men det blev så denna gång) ROLIGT, kommer det bli!:)
Nu ska jag bytta och chilla lite med bästisen min.
Chao!

Av Maja Martaeng - 27 februari 2013 07:27

Inlägget jag skrev igår och imorse har bara "poff" försvunnit..
ganska långa texter också.
Btw, måste sticka nu..

Av Maja Martaeng - 26 februari 2013 07:40

Ska snart till skolan... Slutar direkt efter lunchen, gött ! Läxor, haha de typ ger oss ledigt så får vi göra allt skolarbete hemma istället.
Btw, Dressyr lektion på kvällen, tagga!
Nä, nu måste jag sticka, bye!!!:)

Av Maja Martaeng - 24 februari 2013 18:16

Ja, rubriken har rätt. Haft ett uppehåll ett tag nu, jag har haft inte har haft någon tid eller ork .... Hade det grymt i branäs ! :) Var på clear round i bildal idag också.Gick sådär... Hon var lite trök. Jag vet att man inte ska skylla på hästen men nu var det ju så! ;)
Äh, berättar inte nåt mer utan försöker dra igång denna lilla blogg igen. Ny header ska fixas och bra uppdate kommer.

Vi hörs snart! // En mycket frånvarande bloggare med namn Maja. <3

Av Maja Martaeng - 14 februari 2013 18:11

Kom framm till Branäs ca klockan två efter drygt 5 timmars bilkörning... Hyrde skidor och gav oss ut i backen med en gång. Fina backar faktiskt, lite isiga på sina ställen men för det mesta bra. Vi käkade super god pizza när vi var färdiga. Mumma ;)
Åkte till dig"lägenheten" vi ska hyra. Rätt så ok, luktar lite skumt men man vänjer sig väll...
Ska passa på att skriva lite inställda till imon nu när jag har gått om tid:)
Bye
Ps. Ni glömmer väll inte att det är alla <3:s dag idag? KRAMISAR från mig!!

Av Maja Martaeng - 13 februari 2013 20:22

Kom hem från stallet för ett tag sen.... Var ett litet pytte hinder i ridhuset som jag skuttade över några gånger, såhäääär roligt tyckte hon det var :) Hon skötte sig perfekt . Hon fick nya skor också!
Sitter och kollar på mästerkocken nu.

När jag åker till Branäs (tidigt imon) så kommer bloggen få vila lite... Kanske kommer nåt litet inlägg, men åker till Branäs för att åka skidor lixom ;)
Ha en bra alla <3:s dag imon förresten!
Kramis

Av Maja Martaeng - 13 februari 2013 11:19

Började dagen med en joggingrunda, inte särskilt långt men jag gjorde det iallafall :) Nu blir det duschen!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards