my-little-ponny

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Maja Martaeng - 8 januari 2013 19:48

Hade en jäääätte bra dressyr lektion idag!!! :) Vi gjorde en jätte bra övning med bommar och koner ( kommer skriva mer om den sedan) . Mycket övergångar från trav och galopp, hon blir alltid så spänd vi dom momenten så det var en bra träning för oss. Stundtals var hon bara såååå grym !! Måste lägga till att min dressyr tränare äger också ;) Kraven blir högre och högre men dagens ridlektion var mkt väl godkänd ;) Skulle önska lite bättre trav så skulle allt vara PERFEKT! Puss och kram <3

Av Maja Martaeng - 8 januari 2013 15:05

Var VERKLIGEN kul att träffa min underbara klass igen men skolarbetet skulle jag kunna vara utan ;)
Vet att bloggningen har varit USEL men ska bätttra mig. Promis promis !! Ska snart till stallet och dressyr träna för bästa Britt-Marie!! Ska bli super skoj =D LOVAR att uppdatera så fort som möjligt <3

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards