my-little-ponny

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Maja Martaeng - 29 januari 2013 21:32

Har pluggat färdigt nu och är 7kt trött.
Godnatt!!

Stjärnor kan inte lysa utan mörker. Kom ihåg det, var starka!

Haha, alla mina "!"

Av Maja Martaeng - 29 januari 2013 17:45

Här kommer lite film och bok tips.
Bok tips
Adzerk den vita hingsten - Är sååå här grym! Handlar om en tjej som gillar hästar och har ett bra liv här i sverige men så får hennes mamma jobb i mongoliet i ett halv år och hela hennes liv förändras.
Eldens hemlighet, Eldens vrede och Eldens gåta- Dessa böcker ( är en serie) får en till tårar och är helt omöjlig att slita sig ifrån. Handlar om Sofia som är en fattig tjej. Ska inte avslöja mer ;) En sann historia!!

Film tips
Les miserables- En film som berör alla. En fantastisk film med bra skådespelare, pampig musik och grym story. Handlar om en fånge som arbetar som slav för han stjälde en limpa bröd för att försörja sin familj. Kan inte säga mer.

Skit har såå många men dessa är bra:
Love actually
Jag saknar dig

Med mera.



Ha det gött!

Av Maja Martaeng - 29 januari 2013 17:31

Hey. Mamma får ta Janicia ida. Var bara tvungen att plugga.... Blääääää.... Har lämnat mitt pluggande just för tillfället för att kunna skriva ett trevligt litet inlägg här. Men snart ska jag sätta mig och jobba ett 40 min pass med svenska. Sen blir det tio min "rast" sen engelska 40 min och så "rast" osvosv. Sry, för sämst nu under senaste dagarna men har haft fullt upp.
Kram

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards