my-little-ponny

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Maja Martaeng - 5 januari 2013 23:05

Detta var sista lördagen med godis. Vi får väll se hur länge jag klarar ;)
Godnatt <3

Av Maja Martaeng - 5 januari 2013 17:10

Kom precis hem från stallet. Vi var ute i massa lera!! Blev mest trav men även lite galopp. Hon är inne i en väldigt pigg period. Haha, jag ÄLSKAR när hon tycker det är sååå roligt!! Blev tyvärr ändrade planer med Sötnos. Riktigt synd men vi åker dit imon istället. Nu sitter jag i en fotölj och dricker glögg och äter lussebullar. Ska snart på lite skönhetsvård i badrummet ;)

Av Maja Martaeng - 5 januari 2013 12:33

Hejsan! Vaknade alldeles för sent idag också.. MÅSTE verkligen vända tillbaka dygnet till skolstart . Nu ska jag strax till stallet, idag så ska vi ut och galoppera. Haha, det tycker hon är sååå roligt ;) På vägen hem åker vi och hälsar på min gamla medryttar häst, Sötnos. Var såå länge sen och jag saknar henne så grymt mycket. Hon har tyvärr fång och det var nog lite därför jag slutade... :( Men nu ska jag iaf få träffa henne igen. Alla våra minnen kommer ploppa upp. Jag kommer ta bilder så ni får se sen.. Vi hörs!
Ps. här är ett häst godis recept, varsegod! :)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards