my-little-ponny

Alla inlägg under november 2012

Av Maja Martaeng - 25 november 2012 18:37

Har haft ganska fullt upp = dålig updatering ...

Aja hade iaf en UNDERBAR helg <3 Mysiga uteritter med min pålle och roliga stunder med härliga kompisar. Idag bakades tillochmed lussekatter hemma hos oss, MUMS! Snart äre jul längtar! Imorgon är det skola, Buhu. Jag gillar skolan men måndagar usch!


Av Maja Martaeng - 25 november 2012 17:45

Dessa vinterkängor har jag själv och det är helt klart bland det bästa. Varma, sköna och vattentäta. Hett tips!

Finns att köpa på http://webshop.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&$GUEST=SE&p=H

för 298:-  

Av Maja Martaeng - 24 november 2012 17:29

Nu ska jag iväg på middag ( med min familj såklart). Kommer bli en super kväll full med skratt :) Sedan sover dom över här (barnen alltså) Kommer iaf bli as najs! Passar på att bjuda på en av mina favvo låtar, this guys are awesome

Av Maja Martaeng - 23 november 2012 20:42

Känns som evigheter sen... haha två dagar, menmen. I onsdags hade vi iallafall hoppträning för min superbra tränare Natalie. Vi tränade mycket balans. Utan stigbyglar och även utan stigbyglar fick vi testa på. Grymt, grymt, grymt gick det! Hon var pigg och skötte sig perfa min älskling <3 Igår red jag ut barbacka en liten sväng, bara ut och sträcka lite på benen. Idag fick hon hel ledigt och pappa tog hénne till och med, duktig pappa  :P Hade gärna varit där själv men skulle till frissan för att klippa och tona blev JÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEEEEE bra!! =D

Ps. Ska fota täcket jag gjorde på elevens val så ni får se imorgon!

 Ha det super grymt så hörs vi snart!


Åh, vill tilbaka....    

Av Maja Martaeng - 22 november 2012 16:00



  JULINE RIDBYXA HELSKODD CHARLIESDessa ridbyxor är så GRYMT snygga tycker jag! Dom står redan på min önskelista.

 Finns att köpa på http://www.charlies.nu  för 649:-

Finns i flera olika färger och man kan välja om man vill ha helskodda eller inte.

P.S Tycker affären har grymt fina saker i övrigt, kolla!

Av Maja Martaeng - 20 november 2012 21:20

Jisses vad fin hon var idag min sötnos! Hon var fin i formen nästan hela lektionen:) Egentligen ska en lektion vara 40 min men jag fick 1h och 20 min! Lyckos mig! Denna träningen hamnar högt upp på listan bland bästa träningarna, nu kan jag sjunka ner i soffan med te med gott sammvete.

Av Maja Martaeng - 20 november 2012 14:28

Hej! Jag avslöjar inte vad jag gör på elevensval men bra blir det:)!  Idag blir det dressyrlektion för grymma britt-marie!

Denna bilden är tagen för ca 4,5 månader, roligt att se hur vi utvecklas dag för dag , jag och min lilla prinsessa! <3  

Av Maja Martaeng - 19 november 2012 19:28

Jag använde gummisnoddon idag ( en grej som gör att hon får automatisk eftergift och går bättre helt enkelt, jag har inte använt den i ridhuset på ganska länge faktiskt. Jag passar på att inskjuta att Janicia är svår att få att arbeta i rätt form och då är gummisnodden ett hjälpmedel.) Hur som helst så red jag mycket skänkelvikningar och framdelsvändningar. öka och minska galoppen jobbade jag också med. Hon tyckte det var riktigt jobbigt att minska och jag vet inte hur många gånger hon sakta av. Latis, haha. Iallafall var hon super duktigt och ett väl lyckat ridpass! =D


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards