my-little-ponny

Direktlänk till inlägg 25 september 2013

Hej

Av Maja Martaeng - 25 september 2013 15:08

Hej! försökte ladda upp en video blogg men det stod att det var felaktigt format (?) så jag vet inte.. Hursom så vill jag bara meddela att jag är tillbaka som ni såklart vet efterssom ni läser denna texten. Godmorron Maja! Känns inte som jag behöver skriva så mycket mer än att jag är jätte glad att ni fortsätter läsa trots den *host* lilla *host* svackan ;)

Vet ni vad jag gjorde i helgen? (Ja det är ju svårt och veta då jag inte har informerat er)

Jag hoppa clearround med min kille! Vi hoppade 2 st rundor i 80 och det gick jätte bra! Tänkte för första gången i min blogghistoria lägga upp en ridfilm (om det nu funkar vill säga), tänk på att detta var första gången så be nice!

Bloggar sen <3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Martaeng - 30 januari 2014 13:12

Hej! Kom på att jag glömt att skriva att jag börjat skriva här: www.majaochwitz.horseworld.se  så följ mej där istället :) ...

Av Maja Martaeng - 4 oktober 2013 21:30


Red Witz några varv på banan mest galopp. Han har känns lite loj de senaste dagarna men idag var han pigg & fräch så det var skönt. Sen bar jag fram massa hinder i ridhuset. Är clearround på stallet imon. Ska vara med men han inte bestämt riktigt vil...

Av Maja Martaeng - 4 oktober 2013 12:30


Fick en fråga om hur Witz är att rida så jag tänkte skriva om det :)   Nu är det ju så att jag bara haft honom i typ 7 veckor så skulle absolut inte säga att jag känner honom utan och innan, som tur är kommer vi ha lång tid på att göra det. En ...

Av Maja Martaeng - 3 oktober 2013 20:44


  Det tog sitt lilla tag men nu tror jag faktiskt det funkar!!! Dålig kvalitet men jag lyckades iallafall #skrytskryt    Så detta är dressyr filmen ifrån... fredags var det ja, tiden går fort! ...

Av Maja Martaeng - 3 oktober 2013 19:37


I vanliga fall brukar Torsdagar vara min hatadag men idag var den faktiskt riktig mysig. Mamma tog Witz imorse då han skulle skos också. Stallet är min favorit sysselsättning men ibland så kan det vara kul och ta ledigt från stallet för att göra nåt ...

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards