my-little-ponny

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Maja Martaeng - 31 januari 2013 14:20

Kom precis hem från skolan, sluta tidigare idag. Hade So teater. Är faktiskt lite besviken. Men jag är en sån som vill ha allt PERFEKT annars får det vara. Jag satte upp höga förväntningar på mig själv som jag inte lyckades nå. Därför blev teatern lite tråkig. Mina "skämt" fick jag inte till osv. Jaja, kan inte bli bra varjr gång... Tror det är bäst om man blandar tjejer och killar när man spelar. Blir oftast bättre då. Nä, nu ska jag sluta grubla på detta och ta oc äta lite mellis. Janicia ska såklart oxå ses efter. Är synd att hon knappt kan ridas ordentligt nu, alla hennes rump och halsmuskler som vi hade byggt upp försvinner mer och för varje dag som går. :(
Kram sålänge

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards