my-little-ponny

Alla inlägg under april 2013

Av Maja Martaeng - 29 april 2013 21:18

Så otroligt trött asså! Ont i huvudet som bara den oxå. Lyckades ändå få till ett bra dressyr pass med världens finaste ponny.

Horse show 2013!
Mkt folk! Har tagit kort på det jag köpte, kommer inom kort. Roffe kom 6:a i världscup finalen, Henrik 8:a , Jens 12:a och Malin 20:a! Så himla bra!!!! Sverige är i toppen, många fattar inte hur stort det är .

Och kolla vem man mötte på mässan då!

Av Maja Martaeng - 29 april 2013 21:05

Så otroligt trött asså! Ont i huvudet som bara den oxå. Lyckades ändå få till ett bra dressyr pass med världens finaste ponny.

Horse show 2013!
Mkt folk! Har tagit kort på det jag köpte, kommer inom kort. Roffe kom 6:a i världscup finalen, Henrik 8:a , Jens 12:a och Malin 20:a! Så himla bra!!!! Sverige är i toppen, många fattar inte hur stort det är .

Och kolla vem man mötte på mässan då!

Av Maja Martaeng - 28 april 2013 12:25

Är lite frustrerad på att Roffe inte ska rida Casall i finalen idag. Tycker inte riktigt om den hästen han ska rida nu... Jag kommer typ kissa på mig för att det kommer bli så spännande!

Haft så 7kt roliga dagar med Alice alltså!Och ikväll är det med stall kompisarna jag ska gå, kommer säkert bli super roligt det med!

Red Janicia några varv på banan imorse oxå. Gick helt okey.

Nu är vi snart framme så , chao!

Ps. ni förstår nog varför bloggningen inte är på topp.

Av Maja Martaeng - 26 april 2013 21:31

Janicia blev överlycklig av presenten och tårtan hon fick igår!
Skulle rida lite på min kompis häst idag men jag valde av olika andledningar att hoppa av och rida ett ordentligt pass på min egna fluff istället. Traven idag var bara to die for !

Puss & kram

Av Maja Martaeng - 24 april 2013 20:44

Åh, haft en helt fantastiskt bra dag! Rolf-Göran hoppa två av sina "nya" hästar, riktigt bra såg det ut! Dock ett litet sket pet i ena klassen. Peder Fredricsson lyckades bli 3:a i 145 klassen, bra jobbat.
Men har ägnat det mesta av dagen på mässan. Träffa Patrik Kittel och fick hans auotograf (stav) så glad att jag vågade gå fram och be om en! Köpte ungefär det jag hade tänkt mig men två omotståndliga jackor följde med mig hem! :)

Bättre bilder kommer!

Av Maja Martaeng - 24 april 2013 08:00

Är ledig från skolan idag för att ägna dagen på HORSE SHOW! Så 7kt taggad. Klockan 10 kör pappa mig och Alice till scandinavium. Roligt att jag ska gå med Alice oxå! Svävar typ på rosa moln, detta ska bli så kul!


Göteborg horse show 2013, here we come!


 

Av Maja Martaeng - 23 april 2013 21:13

Gick super duper bra idag! Mkt övergångar och skänkelvikningar. Fick till en grymt bra ökning i traven oxå.
Ska gå och lägga mig tidigt så jag är i bra form tills imon ;)
Godnatt!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards