my-little-ponny

Alla inlägg under april 2013

Av Maja Martaeng - 9 april 2013 15:05

Mobilen är fortfarande konstig så får blogga från datorn tills vidare, det går ju bra det med bara att det tar lite längre tid.

Började skoldagen med ett fruktansvärt jobbigt pass med body pump. Mina ben var spagetti resten av Dan ;) Gjorde spanska och allt annat man gör en helt vanlig tisdag.
Nu är jag iallafall hemma och ska göra smoothie är min plan. Åker till Janicia ca 17.30 och innan det ska jag försöka göra lite viktiga stuffs. Men nu måste jag äta min mage kurrar :)


~Min kärlek till denna lilla vita saken~

Av Maja Martaeng - 9 april 2013 07:34

Jag la upp inlägg som vanligt igår (från mobilen) och sen märkte jag att inläggen inte publicerades ... Då förstår ni! För än gångs skull har jag iaf nått att skylla på ;)


Får se om det fungerar idag..

Av Maja Martaeng - 8 april 2013 07:21

Gick upp rätt så tidigt för att åka till Janci. Borsta och så i hagen och gick sedan ett varv med henne på banan. Man märker att hon har lite överskottsenegi nu, haha :)
Sen åkte vi raka vägen till Varberg för att hälsa på våra grannar som har byggt sommarhus där och gick prov*** jag även 2stponnys ;) Spännade och lärorikt!

Nu är det skola igen och det känns bara BLÄBLÄ... Har inte direkt saknat den! Jaja men det blir väll att försöka hålla ut till sommarlovet ( sommarsommar )

Har inga bilder, tyvärr

Kram

Av Maja Martaeng - 6 april 2013 13:43

Jag måste vara den sämsta på att hitta på bra rubriker! Haha, men men.

Hej förästen!

Hade det super med kompisarna igår, käka pizza och började spela in film (ja vi fyra brukar göra egna filmer!)
Otroligt mysigt iaf!

Är påväg hem från stallet nu. Gick ett varv på banan och vårbadade henne. Hennes svans blev helt KRITVIT!
"Happy poo " nånting tror jag shampot hette. Köpte det på hööks (eller ja jag fick det kanske man ska säga), bästa skimmelshampot jag har använt!

Inga planer för eftermiddagen men nåt kanske dyker upp, man vet aldrig.

Chao <3

Av Maja Martaeng - 5 april 2013 14:15

Längtar ihjäl mig! Kommer bli så sjukt roligt. Onsdag och Lördag kommer jag gå med min kompis Alice och våra mammor och på söndag eftermiddag går jag med stallgänget!


Här kommer lite höjpunkter

* Mässan ( sparat pengar så nu ska allt shoppas)

* Gp ponnyn (alltid lika roligt)

* Final världscup hoppning (om fyra(eller åtminstonde 1) svenskar kommer till finalfinal då då kommer detta bli det roligaste på allt allt troja)

* Och allt annat är ju också höjdpunkter ;)



Längtar....,

Av Maja Martaeng - 5 april 2013 12:30

Svaret är =0. Det finns över 2000 bloggar som bloggar för bloggplatsen! Vilket säger en hel del!

Det är alltså väldigt svårt att lyckas. Antingen så läser ni inte min blogg för att jag bara är en vanlig tjej eller så läser ni den just för att jag är en helt vanlig tjej som bloggar om mitt liv. Dock känner jag att bloggen har tilldens till att bli tråkig och lite för vanlig. Därför är jag nu helt öppen för förslag, så kommentera (jag bitts inte promis  ) vad ni tycker ska förbättras, vad jag ska skriva mer om eller om ni tex. vill ha mer video bloggar. Sånna här saker gör bloggen bättre det slår jag vad om! Så kommentera nu vad som ska förbättras osv


Kram

 

Av Maja Martaeng - 5 april 2013 09:51

Dagen spenderas med super friends. Får se om jag åker till stallet eller inte...Menmen, inställda kommer under dagen så håll koll!

:)

Av Maja Martaeng - 4 april 2013 16:45

* Jag är super mörkrädd  

* Jag bloggar nästan bara ifrån mobilen.

* Jag är otroligt rädd för älgar, vågar inte rida ut själv därfö

* Jag skulle vilja färga mitt hår svart

* Jag vill ha en egen verksamhet på gård när jag blir stor

* Jag är VÄLDIGT klumpig

* Oboy är typ det jag lever för på vintern, skämt och sido men blir galen om inte jag dricker varm oboy när jag kommer hem från stallet.

* JAg har ett väldigt mycket humör     

* Jag är HELT chokladgalen, allt med choklad i är gott. Om jag får tre glass kulor så ser min beställning ut så här : 1 kula trippelchoklad, 1 kula choklad, en kula brownie och helst choklad sås. Man ksn aldrig få för mycket av choklad.

* Jag tycker det är jätte tråkigt att jogga.



Det var nog allt!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards