my-little-ponny

Alla inlägg den 9 april 2013

...

Av Maja Martaeng - 9 april 2013 21:07

Kom hem från stallet för ett tag sen. Pyssla och gick en sväng. Vilken överaskning! Haha, är sååå ridsugen nu asså skulle helst vilja hoppa upp barbacka och rida iväg. Men det är kanske inte så smart på en halt häst :/

Åt tai mat sen. Finns det nåt godare än det? Mummamumma ;)

Har inget att skriva så chao!

Av Maja Martaeng - 9 april 2013 15:05

Mobilen är fortfarande konstig så får blogga från datorn tills vidare, det går ju bra det med bara att det tar lite längre tid.

Började skoldagen med ett fruktansvärt jobbigt pass med body pump. Mina ben var spagetti resten av Dan ;) Gjorde spanska och allt annat man gör en helt vanlig tisdag.
Nu är jag iallafall hemma och ska göra smoothie är min plan. Åker till Janicia ca 17.30 och innan det ska jag försöka göra lite viktiga stuffs. Men nu måste jag äta min mage kurrar :)


~Min kärlek till denna lilla vita saken~

Av Maja Martaeng - 9 april 2013 07:34

Jag la upp inlägg som vanligt igår (från mobilen) och sen märkte jag att inläggen inte publicerades ... Då förstår ni! För än gångs skull har jag iaf nått att skylla på ;)


Får se om det fungerar idag..

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards