my-little-ponny

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Maja Martaeng - 3 april 2013 14:58

Har precis vart i stallet och borstat och pysslat med Janci och även införskaffat två nya snygga linnen. Ska fika med Tildasfamilj snart, tror ja (beror på hur snabb mamma är) !


Kramisar // Maja

Foto: Tilda :) Fin va!?

Av Maja Martaeng - 3 april 2013 12:06

Städningen sparar jag till sist! Älskar när det är rent å fint men att städa är bara FÖR tråkigt ;)
Nu ska jag putsa stövlarna.
Före (finner bara ett ord:SMUTSIGA! Oh ja ;) )

Av Maja Martaeng - 3 april 2013 08:30

Ska snart gå upp och käka lite frukost till teven. Visste ni att min frukost är jätte viktig för mig, äter jag inte den i lugn och ro så är det ingen ide att prata med mig resten av dan ;)! Mamma är hos Janci nu, hovslagaren skulle komma. Jag åker till stallet en sväng på eftermiddagen.
Annars är det lite måsten som står på schema. Engeelskan måste lixom göras och det ser ut som om en bomb har att landat på mitt skrivbord så jag har och göra!
Men ni får ha det gött så hörs vi sen!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards