my-little-ponny

Alla inlägg under mars 2013

Av Maja Martaeng - 2 mars 2013 19:10

Vart i stan hela dagen och gjort massa roliga grejer. Köpt en tävlings kavaj! Bilder kommer! Sitter i bilen på väg hem från Janicia (3G fungerar äntligen!) Trotsade blåtsen och gav oss ut ett varv på banan, red rätt så hårt igår. Ja, har inte befättat så mkt om gårdagens ridpass. Red upphöjda bommar, träna skänkelvikningar, galoppfattningar mm. Hon var SUPER fin! :)Btw, såg en älg på banan! Helt LIVRÄDD för älgar, hon med ;) Men den attakerade oss som tur var inte ;)
Nu blir det en mysig Lördags kväll med la familia och Birgitta (min moster) ! Möla i oss godis till melodifestivalen ska vi självklart också göra!
Imorgon blir en rätt så lugn dag för min del, skönt. Ridning tar en hel del på krafterna asså... Men ha en bra lördags kväll och ät så mycket godis ni orkar! ( ni som inte har godis förbjud)
<3
Ps. Vet att det är tråkigt utan bilder menmen...

Av Maja Martaeng - 2 mars 2013 08:26

Dagen=fullspäkkad! Tyvärr ingen bloggning på nästan hela dagen pga har problem med mitt 3G :(
Ha en underbar dag iallafall <3

Av Maja Martaeng - 1 mars 2013 20:16

Kom hem från stallet för ett tag sen. Gick så grymt bra! NU är det fredagsmys och tacos som gäller! Min moster kom precis också. Ett litet rörigt inlägg men måste gå nu så Puss på er!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards