my-little-ponny

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Maja Martaeng - 13 mars 2013 17:43

Är för en gångs skull hemma från stallet tidigt. Hinner tom plugga lite. Hoppa några språng idag. 1 m! Fick till några riktigt härliga språng, när man börjar hoppa upp mot 1 m så känner man att man faktiskt lyfter marken. Haha, skämt osido. Gosade med henne i boxen. Hon snodde min macka, tuggade på den försiktigt, spotta ut den och gav i från sig ett högt rap. Haha, vilket flabb jag fick :) Goosi ponnyn <3

Bara kom och tänka på en sak så här helt random, att jag är sugen på knäkkebröd. Haha okey, INTRESSANT (not )

Jaja, puss på er

Av Maja Martaeng - 13 mars 2013 17:43

Är för en gångs skull hemma från stallet tidigt. Hinner tom plugga lite. Hoppa några språng idag. 1 m! Fick till några riktigt härliga språng, när man börjar hoppa upp mot 1 m så känner man att man faktiskt lyfter marken. Haha, skämt osido. Gosade med henne i boxen. Hon snodde min macka, tuggade på den försiktigt, spotta ut den och gav i från sig ett högt rap. Haha, vilket flabb jag fick :) Goosi ponnyn <3

Bara kom och tänka på en sak så här helt random, att jag är sugen på knäkkebröd. Haha okey, INTRESSANT (not )

Jaja, puss på er

Av Maja Martaeng - 13 mars 2013 17:38

Är för en gångs skull hemma från stallet tidigt. Hinner tom plugga lite. Hoppa några språng idag. 1 m! Fick till några riktigt härliga språng, när man börjar hoppa upp mot 1 m så känner man att man faktiskt lyfter marken. Haha, skämt osido. Gosade med henne i boxen. Hon snodde min macka, tuggade på den försiktigt, spotta ut den och gav i från sig ett högt rap. Haha, vilket flabb jag fick :) Goosi ponnyn <3

Bara kom och tänka på en sak så här helt random, att jag är sugen på knäkkebröd. Haha okey, INTRESSANT (not )

Jaja, puss på er

Av Maja Martaeng - 13 mars 2013 13:59

Bytte snabbt om när jag kom hem från skolan, ska försöka hoppa lite grann innan det är träning i ridhuset. Låter kanske lite rörigt, haha menmen.
Är snart framme så CHAO!

Av Maja Martaeng - 13 mars 2013 09:16

Sitter och väntar på kompisarna ska bli färdiga. Gick bra tror jag, sista uppgiften var lite klurig men jag tror jag fixade den...
Jaja, ska hinna med ett prov till innan lunch, så taggatagga ;)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards