my-little-ponny

Alla inlägg under december 2012

Av Maja Martaeng - 28 december 2012 12:07

Idag blir det en mysig uteritt med min underbara ponny , sedan spenderar jag eftermiddagen med min underbara kompis Elin , På kvällen så kommer gäster så fullt upp lär det bli :) Men en underbar dag med underbara människor och djur <3

Av Maja Martaeng - 27 december 2012 21:33

Halloj! Fick köpt många snygga tröjor och ett par byxor. Jag behövde egentligen en vinter jacka men finns ingen så som jag vill ha det såjag får väll klara mig vintern ut med jackan jag har nu så satsar jag på en snygg vårjacka istället :) Sedan spelade hela familjen wii sports, ha ha jag var grym ;) Nu sitter jag och gör typ ingenting... Vi hörs

Av Maja Martaeng - 27 december 2012 09:28

Nu ligger jag i sängen, jag BORDE gå upp men orkar inte... ;) Sedan blir det göteborg med mamma! Ha det gött

Av Maja Martaeng - 26 december 2012 21:24

Idag blev det lite galopp i slask. Hon tycker det är såååå roligt och ökar gäääärna uppför backarna ;) Det braiga är att jag VET att hon inte sticker, bockar eller något annat dumt. Så jag låter henne bara galoppera i full fart och hoppas att man får stopp på henne när dundrar fram i 100 km i timmen ;) Sedan blev det en liten snabbis i stallet. Nu kan hon nästan trixet som jag lär henne ( goddag) !!! Eller hon kan med vänster men inte med höger, haha. Sedan gossade jag ner mig i soffan och kollade på Lady och Lufsen som gick på tv :) Ha det gött! <3

Av Maja Martaeng - 26 december 2012 12:21

Av Maja Martaeng - 26 december 2012 11:09

Nu är jag på väg till stallet ska åka dit två grr så första svängen ska vi bara fixa allt och hämta mina sadlar och träns ( jag ska putsa dom) sen så åker vi dit sen i efter middag och rider. Ha det gött! <3

Av Maja Martaeng - 25 december 2012 15:30

Är hemma från stallet nu. Hade bestämt innan att jag skulle hoppa lite språng. Hon kändes lång och tråkig och jag red som en kratta. Jag övervägde t.o.m att inte hoppa i huvudtaget men valde att försöka iallafall och fick till några härliga språng! :) Så halvnöjd kan man väll säca att jag är med dagens ridpass. Kramis kramis

Av Maja Martaeng - 25 december 2012 10:12

Hoppas ni har haft en underbar julafton, det har jag iallafall! Jag fick en ny mobil telefon som kommer rädda bloggen :) Jo, för det är väldigt sällan jag har tiden att sätta på datorn, logga in, gå in på internet, logga in på bloggen och skriva ett inlägg men nu kan jag bara ta upp mobilen och skriva ett inlägg! Vet inte riktigt vad jag skriva mer än att hoppas ni lever livet, det gör jag!

Jul bilder frå senaste tiden              

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards