my-little-ponny

Alla inlägg den 7 december 2012

:)

Av Maja Martaeng - 7 december 2012 19:42

Hejsan! Iförrgår så hade jag hoppträning. Så fin som hon var förrgår har hon inte varit på RIKTIGT länge. Sen att jag glömte banan en gång var lite klumpigt haha. Sedan igår så skrittade jag bara ett varv på banan och myste med henne. Och idag då så var jag ute och galopperade på banan med kompisar. Nu är snön faktiskt ganska bra galopp snö! Hon var riktigt, riktig pigg men hon skulle aldrig springa iväg eller bocka för hon är så otroligt snäll. Det är skönt!

Nu är det iaf fredag och jag ska äta choklad och titta på x-factor final (ni glömmer inte att rösta på Isak va?) Myyys

P.s Filmer och bilder från hoppträningen kommer nån gång!



Ha en underbar Fredagskväll!!!!!!!!!!!!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards