my-little-ponny

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Maja Martaeng - 2 december 2012 18:04

Bild på Maderia!<3 

Gud sålänge sen men har haft fullt upp L Aja, har hänt väldigt mycket men berättar inte så mycket utan väljer att göra en nystart istället. Idag var jag iaf på julmarknad på min gamla ridskola. Träffade min gamla älsklings häst Maderia känns som hon bara krymper och krymper haha nej men hon kändes så väldigt liten…. Varje tävling hade jag med mig en ny rosett hem och hon var alltid så okomplicerad. Hon var så snäll man kunde, jag hade nästan glömt bort henne (hur det ens var möjligt) men när jag träffade henne idag slog det mig hur mycket jag har saknat henne. På julmarknaden fyndade jag faktiskt!!! Två jätte fina fleece tröjor fick jag för 650:- kr mindre än vad dom kostade egentligen. Såg på lucia tåget med all små flickor, kommer ihåg när jag var med.

Sen åkte vi vidare till min underbara ponny. Det har frusit på ordentligt här men än har inte den här tjocka snön kommit så det är hårt och knöligt ute så det är uteslutet att trava och galoppera ute. Därför blev dagens ridpass en ordentlig skrittrunda och trav och galopp i ridhuset.

Idag har vi också bakat pepparkakor, druckit glögg och tänt första adventsljusen. ÅH ÄLSKAR JULETIDER!<3

Ha det jätte, jätte, jätte bra så hörs vi snart!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards