my-little-ponny

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Maja Martaeng - 27 september 2013 22:20

Idag var en sån träning som inte går att beskriva... Han var så jääkl* fin !! Hittar mer och mer knappar på honom och det känns grymt. Sen är ju Sten superduper bra oxå :)
Vi jobba mycket öppnor och slutor, hur jag skulle tänka innan hörn och mitt skänkelläge med mera. Jag red bra och Witz var underbar så en toppen lektion helt enkelt! Bild och film kan fixas. Vill ni se?
Haft en mysig fredags kväll, tai mat och Idol, tummen upp!
Imon är det en fixa-innan-tävling-dag. Söndag är det dressyr tävling (ska rida LC:1 & LB:1), så han ska tvättas, knoppas och såklart ridas.

Ha en fortsatt bra fredagskväll!

prinsen

Av Maja Martaeng - 27 september 2013 14:54

På väg mot dressyrttäning, så fett kuuul! Både Witz och jag är taggade ;)
Ska se om mamma vill klicka lite bilder!
Men vi hörs här igen efter träningen.
Kraaaam

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards