my-little-ponny

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Maja Martaeng - 8 september 2013 17:25

satte Witz sina hovar i "vårt" stall. Det har gått fort!

Idag red jag på ängen. Det är hyfsat underlag oc hästarna tycker oftast det är skit kul. Enda nackdelen är att man måste ta sig över ett litet dicke för att komma dit..
Han hoppa som en älg och springer sedan iväg, sååå nära att jag fick tugga gräs ;) Han tyckte iallafall det var dödskul, överladdad och super glad ponny :) Glad ryttare oxå såklart.
Tvätta hans svans ordentligt efter åt. Och skjölde av han efter som han var heeelt genom svett.
Mamma och jag rensa ut gaderoberna vi har i stallet,mycket grejer kan jag lova ;)
Nu har jag borstat av schabrak och putsat träns så nu är jag värd en liten paus innan jag går över till min garderob som ser ut som ett helvete.

Nästa gång ska jag be mamma ta med riktiga kameran så ni får lite riktiga bilder.

Av Maja Martaeng - 8 september 2013 11:20

Min förkylning har börjat lägga sig vilket känns sååå skönt! Ska rida idag iaf :) Var i stallet igår men pyssla å gosa bara. Annars är dagen chill, MÅSTE städa garderoben ser serri ut som ett bombnedslag ;)

Ha det gött ?

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards