my-little-ponny

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Maja Martaeng - 11 september 2013 13:46

Dressyren igår gick ok. Han hade lite kantig galopp och "slog" lite med huvudet. Men vore ju konstigt om man hade wow-moments varje gång.
När jag hämtade honom igår så kom han galopperandes och gnäggande. Det stavas L Y C K A , ni hästtjejer/killar fattar vad jag menar! Min bäbis!

Idag hade vi skolfoto. Jag lyckas ALLTID se knäpp ut och jag har en stark magkänsla på
att det inte gick bättre idag, haha. Körde lite spexfoto med bästa klassen oc även de hemska porträtt bilderna(det går ut på att man ska sitta i en onaturlig pose och hålla huvudet snett)

Nu ska jag iallafall äta lite mellis och sen dra ut till stallet. Hoppträning. Vi missade ju
tyvärr förra veckan så det ska bli roligt. Han lär vara taggad ;)

vackraste ponnyn, och han är min. Jag måste vara universums lyckligaste tjej!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards