my-little-ponny

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Maja Martaeng - 27 maj 2013 18:15

  

Ja snart är det sommarlov, och hur skönt är inte det då?


Nu kommer inte jag ihåg veckorna men ungefär såhär kommer mitt lov se ut:


*Vi börjar sommarlovet med att åka på träningsläger i småland. Jag och Janicia var där förra året med, och stämningen, träningarna och allt är en 10 poängare. Dock är det lite mer inriktat på hoppning men det kommer vara underbart ändå!


* Jag ska på håkan hellström konsert!!! OH yey   

* Vi kommer vara i småland, vetlanda hos min morfar en del också.

* Grundsund. Skaftö ridklubb. Längtar som in i ...... Så roligt som vi hade förra året asså. Alla super goa ridtjerer och urbraiga ridvägar.

Vi ska alltså till grundsund jag och mi familia och så tar vi med oss JAnicia, ställer upp henne på världens bästa ridklubb, skaftö! Åh, längtar, längtar, längtar!

*Grekland 1 vecka. Samos. Det blir till att skeka i solen. JAg kommer nog hålla mig mest till poolen, läste en bok när jag typ var 5 år om vilka fiskar som finns i havet i grekland. Blääääää. Nej tack! Poolen here we come!


Tror inte jaag har glömt något viktigt nu. Eller det har jag säkert men inget som jag kommer på nu. De övriga veckorna ska jag vara med kompisar, istallet och chilla. sounds great!


Hur ser er sommar ut?

 

Av Maja Martaeng - 27 maj 2013 15:19

Dagen igår var..... SUPER

Kompisar och släkt gratulera mig och jag fick massa fina presenter, älskar allihop. Tårta tryckte man oxå såklart i sig. Yummi


Trodde sista riktiga veckan i skolan skulle vara hysterisk (allt måste lämmnas in och så) men det visade sig att jag var typ klart med allt och det är lite sent att börja med ett nytt projekt nu, så det är gött.


Janicia ska ridas ut idag. En lite längre runda. Mysigt? Det är bara förnamnet.


Ska passa på att skriva lite inställda så jag kan leverera bra uppdatering på bloggen i veckan.


Puzzzz


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards