my-little-ponny

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Maja Martaeng - 6 maj 2013 21:03

Vad har du för betyg i matte? Ja det du   


Favorit färg till Janicia? Jag är en marinblånörd, går ju att ha till allt och jag tycker det är så mkt snyggare än svart. Nu är jag inne i en rosa period oxå så jag skulle svara marinblått och rosa på din fråga.

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du ridit? 6-7 år kanske?

Vilka trick kan Janicia? Puss och godag!  Kan du skriva hur man lär in dom? självklart! Om du går till den allra första sidan så hittar du en beskrivning hur du lär hästen puss   


Vilka bloggar läser du? www.evelinalindh.se  www.melinajaderblom.blogg.se www.elinsalinas.blogg.se www.linnolsson.se www.darios.se www.ponnysanning.se  m.m



Barbacka/med sadel-barbacka är alltid mysigt men om man ska rida odentligt föredrar jag med sadel.

Dressyr/hoppning

Glass/Godis


Vilken är din favvo artist? Håkan Hellström !!! <3 å Anton Ewald :)

Vilken är den viktigaste egenskapen hos en ponny /häst tycker du? Hmm... Mkt Personlighet och snäll.

 Favvo låt med håkis? ALLA! Nämen, känn ingen sorg för mig göteborg och valborg är ju bara för grymma! ;)

Närmaste vänner?Tejorna i klassen, Alice, Klara, Simon å JAnicia såklart :)


Hoppas ni blev nöjda med svaren!

 

Av Maja Martaeng - 6 maj 2013 15:46

Vilket innebär att sommaren snart är här.Och hu härlig är inte bilden då? Sitter och typ lyssnar sönder på Håkan Hellström (som jag gjort senaste tiden) innan jag ska äka till min lilla polle. Får se var vi rider idag är ju så fint väder!

P.s svarar på frågestunden snart! <3

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards