my-little-ponny

Alla inlägg under juli 2013

Av Maja Martaeng - 7 juli 2013 12:34

Haft en mega mysig vecka på skaftö. Idag ska Janicia släppas ut på lite bete hemma med en kompis. Eller kompis å kompis. Det återstår att se!
På tisdag drar vi till Grekland, samos.
-Hej värme!

Chao

Av Maja Martaeng - 4 juli 2013 13:53

Är så grymt grymt rädd för ormar. Nä fy , inget för mig iallafall!

Av Maja Martaeng - 4 juli 2013 10:47

På väg till noas ark.. Litefamilje tid. Uteritt ikväll av något slag. Har inte så mycket att skriva eller bilder på min mobil att visa, så därmed tråkig bloggning.
Chao

Av Maja Martaeng - 3 juli 2013 17:17

Kom precis hem från stallet.Blev ett dressyr pass i solen på förmiddagen. Åh shit va fin hon va! Man kan lixom inte tro att vi hade problem i galoppen för senast nån vecka sen. Utan nu är den såååå bra. Dock var hon lite tröttis idag, men solen sken rakt på oss så det har jag lite förståelse för. Min kompis Sofie klicka massa bilder, kommer upp här, såsmoning om.

Resten av tiden i stallet var skratt å snack med super Goa stallkompisar <3
Chillar lite, ska om ca 1 timme åka tillbax till stallet å ta in min bäbis.

Av Maja Martaeng - 2 juli 2013 22:23

Hade en riktigt mysdag i Lysekil med familjen.
På eftermiddagen skulle vi ju gå och bada (med hästarna) å fota lite.Men självklart skulle några tälta på den stranden. Så det var en liten besvikelse... Men det blev en mysig uteritt iallafall.

Åh, min älskade älskade ponny. Gossis <3 (Vi står och halvsover)

[Bild]

Av Maja Martaeng - 2 juli 2013 13:46

Av Maja Martaeng - 1 juli 2013 19:53

Vart i stallet från klockan 11 till 7 , heh.Jag och Lusse red ut på morgonen, då hittade vi en glänta med små hinder i och en strand där det gick att bada med hästarna. Mys.
På kvällen så red jag ett litet dressyr pass( hon var sååå fin) och sedan ut en sväng med Moa och Klara. Mellan det var det annat stall pyssel. Super rolig dag!
Imon på eftermiddagen rider jag och några andra antagligen till stranden för att bada med hästarna. Mamma hänger med som fotograf, lyx.
På förmiddagen ska jag nog umgås med min familj.
Men nu kommer gäster!
Så pussåhej

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards