my-little-ponny

Alla inlägg under juli 2013

Av Maja Martaeng - 19 juli 2013 19:19

Haft en super dag idag. Träffa min saknde Amanda, så mys hade vi! Ska ses imon å på söndag oxå. Såg en hel del fina hästar dock var det här första dagen på meetingen så det var mest förklasser. Sen vi 3 så åkte jag hem å fira min morfar med tårta och presenter.
Kramis

Av Maja Martaeng - 18 juli 2013 18:27

Påväg till morfar nu. Gett pappa massa häst instruktioner(han är Janicia vakt när vi e borta) Det går nog bra.. Hoppas jag ;). Ska fira morfar, kolla på new forest sm och vara med min Amanda. Roligtroligt

Av Maja Martaeng - 17 juli 2013 21:35

Hej! Haft det super bra i Grekland. Bada, sola, se fina platser å äta Gott. Allmänt chill. Me gusta! Trots att Grekland var så bra var det otroligt skönt att få komma hem igen, pussa på ponnyn och rida en sväng barbacka. Idag har jag gjort i princip ingenting. Eller, sprang en runda och var självklart hos Janicia. Jobbade galopp intervaller på banan. Hon var såå fin och hon var såå svettig efteråt.
Bästa ponnyskrutt <3

Imon rider jag ut med min kompis Alice på morgonen, härligt för sen blir det så himla varmt. På eftermiddagen åker jag iväg (IGEN) ! Denna gången blir det att åka till morfar (som fyllde 94! År härom dagen), blir lite fireri.
Sen är det New Forest mästerskapen där den helgen oxå så där kommer jag hänga. Min kompis Amanda från ridlägret kommer göra mig sällskap någon eller några dagar. Så roligt kommer det bli!

Nu vet ni iallafall att jag lever, puss!

Av Maja Martaeng - 12 juli 2013 15:15

Håkis, är min favvo! Alla hans texter är så starka och galet  bra. Åh den här.... Finner inga ord!


Håkan hellström - Man måste dö några gånger innan man kan leva

Åh sen har vi dennna GRYMMA oskar linnros. Tyckt om honom ända från början men denna låten slår allt!

Oskar Linnros- Hur dom än


Nu ligger jag kanske just på stranden i grekland å lyssnar på dessa underbara låtar, vem vet!

Av Maja Martaeng - 11 juli 2013 21:19

Har det helt underbart!
Love life
Har ni det bra hemma i Sverige?

[Bild]

Av Maja Martaeng - 9 juli 2013 05:03

Från

Till

Wiee!

Av Maja Martaeng - 8 juli 2013 20:59

Blir ni avensjuka eller? ;)
Kommer bli hur j*vla skönt som helst!
Om jag mot min förmodan har teckning slänger jag upp nåt inlägg men det har jag antagligen inte så,

C H A O
Ha det super duper för det ska jag, puss

Av Maja Martaeng - 8 juli 2013 12:52

Åkte till stallet "tidigt", min plan var att rida innan det blev svin varmt men när jag började rida var solen redan högt på himmeln och brände oss i nacken. Så gick det med den planen ;) Red fram ute men trimma henne sedan lite i ridhuset. Det började inte alls bra. Jag fick henne inte att lyssna på mina hjälper eller nåt. Efter en stunds meningslöst arbete bestämde jag mig för att låta henna gå på långa tyglar medan jag tog några djupa andetag. Sen körde jag igång i gen med ny positiv energi. Jag kan inte påstå att det gick bra men det gick iaf 100 grr bättre än innan. Jag nöjde mig och spola av henne. Tänkte spela lite "fotboll" med hennne men ja... Haha, hon fatta ingenting. Nuttis <3 släppte sedan ut henne hos hennes nya bästis. Så söta är dom!
Ska nu hem å PACKA, packade precis upp och nu är det dags att packa igen! Imorgon klockan 5 ( på morgonen) drar Vi till Grekland, Hur gött?
Love life!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards