my-little-ponny

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Maja Martaeng - 2 augusti 2013 20:53

Är så trött att jag knappt minns vad jag heter. Men ska skriva lite kortfattat om dan. Jag, Elin, Tilda och Isa hade det super kul och jag stanna kvar där ända till 2. Eftersom jag i princip inte sov på hela den natten så var jag redan då dötrött. Åkte till stallet. Skritta bara barbacka en sväng, kändes varken rättvist mot mig eller henne att sätta igång och trimma.Vi skulle inte få ut nånting av det ändå. Sen duscha jag henne. Och mej. Och typ hela stallet. Fattar inte hur jag lyckas!? Men ren blev hon iaf och det var huvudsaken!:) Packa och fixa massa tills imon, å gosa med Janicia. En härlig fredags kväll med andra ord.

Men ska försöka ssova typ nu är som sagt sååå himlans trött...
Gonatt, och önska mig lycka till imon!
Upp klockan 5, yey ;)

Av Maja Martaeng - 2 augusti 2013 20:03

Haha, föredrar det andra!
Bloggar mer sen.

Av Maja Martaeng - 2 augusti 2013 15:13

Fina va!?

Foto: Min kompis Alice
Modell: Jag och min underbara Janicia

Av Maja Martaeng - 2 augusti 2013 10:30

Hej! Hur brukar du rida dagarna innan tävling? :)


Jag tävlar inte så mycket i huvudtaget och hur jag rider dagarna innan varierar ju.

Men innan en dressyr tävling brukar jag rida så här dagen före: Ett ganska kort dressyrpass, där jag lösgjör extra mkt och kanske rider igenom pogrammet jag ska rida och så.


Och innan hopptävling kan det se ut såhär: Lite ute och även här bara ett kort pass i ridhus/paddock. Fokus på att hon är lätt att justera både fram och tillbaka.


Men ´det varierarar somsagt mycket och jag tävlar inte alls mycket så jag har inget bra svar. Men tack för frågan iaf :)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards