my-little-ponny

Alla inlägg under februari 2013

Av Maja Martaeng - 13 februari 2013 10:17

Färgade och klippte håret idag, blev super! :) Dressyrlektion hade jag igår kväll också. Gick bra lite till och från...
Lista för dagen:
*Gå upp nuuuuu
*Ut och springa
*Städa lite
* Packa (åker till Branäs imon :) )
* Stallet sen ungefär klockan 3, markarbete..

Pok <3

Av Maja Martaeng - 12 februari 2013 14:15

:)

Av Maja Martaeng - 11 februari 2013 21:22

5,5 timmar i stallet och sen kompis till klockan 8. Då är det ok att vara trött. För trött är exakt vad jag är!
Nu blir det tv:en och sedan sängen!
(orkar inte skriva mer)

Av Maja Martaeng - 11 februari 2013 13:53

Har det super kul här i stallet! Putsat, mockat m.m Kom precis tillbaka från en jätte mysig uteritt. En fin väg ut på en äng, en ny väg för mig faktiskt.Hade bra sällskap också (Julia och Linnea) Nej nu ska jag fortsätta med stalljobbet! :)

Av Maja Martaeng - 10 februari 2013 22:29

Nu, nu ska sova... Imorgon blir en lång dag i stallet med kompisen Linnea, grymt:) Aja , Godnatt!

:)

Av Maja Martaeng - 10 februari 2013 17:22

Hunnit med så mycket idag känns det som.Först så städade jag min klädgaderob, inte visste jag att jag hade sååå många olika strumpor ;). Åt lunch och åkte till stallet. Hade en så grymt mysigt uteritt, galopperade på ett fält... Sån här perfekt snö, hon skötte sig perfekt<3Sen städade jag kaninburen, och bakade en kaka. Här fixat mina naglar och ska snart lägga mig i badet. Skönt!
Vi hörs sen

Av Maja Martaeng - 10 februari 2013 10:27

Sitter självklart klistrad framför tv:en, kolla på det i går också så spänningen är inte riktigt det samma.. ;) Är man hästnörd så är man hästnörd! Hejja Henrik!!! Går ju super bra för han och Gotha, grymt. Rolf-Göran, vad ska man säga, lika snyggt och ordentligt ridit som vanligt och så faller en liten bomm... Som det ser ut nu kommer kanske 4 svenskar i världscupfinalen som går i Scandinavium! Kommer sitta på läktaren på söndagen och hålla tummarna ;) Åker till stallet ca 13.00
Ska rida ut en sväng :)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Maja och jag är 13 vårar. Min nya ponny Witz kommer ni få läsa mycket om här på bloggen. När jag inte är i stallet så går jag i skolan är med kompisar mm. Hoppas ni vill följa min och Witz resa genom tävling, träning och framgång!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards